Werk je als fysiotherapeut? Dan is de administratie fysiotherapie software van Incura ideaal. In dit softwarepakket vind je onder meer een EPD-formulier, agenda, facturatie mogelijkheden en meetinstrumenten. Als je gaat werken met de praktijksoftware van Incura is ondersteuning essentieel. Het Incura-team weet dat als geen ander en daarom is de Incura Academie in het leven geroepen. Om in de beginfase vertrouwd te raken met Incura worden verschillende trainingen aangeboden. Een training kan individueel of in groepsverband gevolgd worden bij Incura in Haarlem, in company bij de klant of als Webinar. De kosten van de trainingen worden automatisch verwerkt in de maandelijkse factuur. Een paar voorbeelden van trainingen.
Incura supportsiteBijzonder handig is de Incura supportsite: https://incura.kayako.com/. De laatste updates worden toegelicht en je vindt er meer dan 150 handleidingen. Aanvullend staan op de site algemene berichten, archiefberichten, zorgprestatiemodellen, storingsmeldingen en release notes. Nieuwsgierig naar de meest recente nieuwsbrief? Ook die is te vinden op de Incura supportsite. Heb je een training gevolgd en zou je een deel graag nog eens beluisteren? Of had je mee willen doen, maar is dat niet gelukt? Via de multimedia links op https://incura.kayako.com/ kom je terecht bij video’s van Webinars op YouTube. Zodra je klaar bent met het lezen van dit artikel zou je bijvoorbeeld een van de volgende filmpjes kunnen bekijken.
De supportsite geeft antwoord op ruim 300 FAQ’s die zijn gerubriceerd per onderwerp. Topics zijn onder meer correspondentie / verslagen / sjablonen, COV (controle op verzekeringsrecht), wachtwoord / inloggegevens en Incura Pro Powered by Abakus app. We hopen dat je veel zult hebben aan zowel de trainingen als de supportsite. Heb je op dit moment een dringende vraag, dan kun je bellen of mailen: 088 – 946 22 33, info@incura.com. Het supportteam is ook bereikbaar via LinkedIn, Instagram, Twitter en Facebook. Je kunt er op vertrouwen dat je met de goed voorbereid aan de slag gaat. |